Regulamin
REGULAMIN
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Aneta Gąsiewicz Social Charm z siedzibą przy ul. Ogińskiego 11/9 w Warszawie 03-318, NIP 1181893739, REGON 526264915, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki, zwaną dalej „Administratorem”, w ramach sklepu internetowego socialcharm.pl, zwanego dalej „Serwisem”.
- Przedstawiciel Administratora Aneta Gąsiewicz kontaktuje się z Użytkownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@socialcharm.pl
- Osoba składająca zamówienie w Serwisie zwana jest dalej „Użytkownikiem”.
- Administrator zobowiązuje się sprzedawać Użytkownikom towary prezentowane w Serwisie po cenach i na warunkach wskazanych w Serwisie. Administrator zobowiązany jest dostarczać zamówione rzeczy bez wad.
- Użytkownik zobowiązuje się zapłacić umówioną cenę za zamówione towary.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
-
Użytkownik oświadcza, że dysponuje prawami do wszelkich materiałów zamieszczanych przez niego w Serwisie i dostarczanych Administratorowi. Zakazane jest wykorzystywanie w Serwisie materiałów niezgodnych z prawem, pozyskanych w sposób bezprawny lub naruszających prawa osób trzecich.
-
Administrator ma prawo usunąć z Serwisu materiały naruszające punkt poprzedni.
-
Do korzystania z Serwisu przez Użytkownika niezbędne jest posiadanie komputera (lub innego sprzętu elektronicznego o podobnych możliwościach) z dostępem do sieci Internet, oraz z zainstalowanym programem – przeglądarką internetową.
- Użytkownik ma prawo żądać wyjaśnienia Regulaminu przez Administratora.
- Użytkownik ma prawo reklamować u Administratora usługi niezgodne z umową i żądać doprowadzenia ich do stanu zgodnego z umową. Reklamacja może być złożona za pośrednictwem środków komunikacji wskazanych w punkcie 2 Regulaminu. Każda złożona reklamacja zostanie indywidualnie rozpatrzona przez Administratora, a w razie jej zasadności żądania Użytkownika zostaną spełnione w sposób z nim ustalony.
- Za pośrednictwem Serwisu zawierane są wyłącznie umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W stosunku do takich umów Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (art. 38 ustawy o prawach konsumenta [Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.]).
- Użytkownik ma prawo ze skutkiem natychmiastowym wypowiedzieć dalsze korzystanie z Serwisu i zażądać usunięcia jego danych przez Administratora. Wypowiedzenie nie zwalnia Użytkownika z zobowiązań związanych z zamówionymi wcześniej usługami Administratora.
- Prawem właściwym w sprawach dotyczących niniejszego regulaminu jest prawo polskie.
- Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje możliwość dochodzenia swoich roszczeń lub rozpatrywania reklamacji przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej właściwym ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta. Użytkownik-konsument może także skorzystać z innych możliwości pozasądowego dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu opublikowania go w Serwisie.
-
Płatności są obsługiwane przez firmę imoje oraz Stripe.
- Klient ma prawo złożyć reklamację. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamacji od klienta. Reklamację należy wysłać na adres: Ogińskiego 11/9 w Warszawie 03-318 lub na adres email: kontakt@socialcharm.pl