Regulamin


REGULAMIN

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Aneta Gąsiewicz Social Charm z siedzibą przy ul. Ogińskiego 11/9 w Warszawie 03-318, NIP 1181893739, REGON 526264915, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki, zwaną dalej „Administratorem”, w ramach sklepu internetowego socialcharm.pl, zwanego dalej „Serwisem”. 
  2. Przedstawiciel Administratora Aneta Gąsiewicz kontaktuje się z Użytkownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@socialcharm.pl
  3. Osoba składająca zamówienie w Serwisie zwana jest dalej „Użytkownikiem”.
  4. Administrator zobowiązuje się sprzedawać Użytkownikom towary prezentowane w Serwisie po cenach i na warunkach wskazanych w Serwisie. Administrator zobowiązany jest dostarczać zamówione rzeczy bez wad.
  5. Użytkownik zobowiązuje się zapłacić umówioną cenę za zamówione towary.
  6. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
  7. Użytkownik oświadcza, że dysponuje prawami do wszelkich materiałów zamieszczanych przez niego w Serwisie i dostarczanych Administratorowi. Zakazane jest wykorzystywanie w Serwisie materiałów niezgodnych z prawem, pozyskanych w sposób bezprawny lub naruszających prawa osób trzecich.

  8. Administrator ma prawo usunąć z Serwisu materiały naruszające punkt poprzedni.

  9. Do korzystania z Serwisu przez Użytkownika niezbędne jest posiadanie komputera (lub innego sprzętu elektronicznego o podobnych możliwościach) z dostępem do sieci Internet, oraz z zainstalowanym programem – przeglądarką internetową.

  10. Użytkownik ma prawo żądać wyjaśnienia Regulaminu przez Administratora.
  11. Użytkownik ma prawo reklamować u Administratora usługi niezgodne z umową i żądać doprowadzenia ich do stanu zgodnego z umową. Reklamacja może być złożona za pośrednictwem środków komunikacji wskazanych w punkcie 2 Regulaminu. Każda złożona reklamacja zostanie indywidualnie rozpatrzona przez Administratora, a w razie jej zasadności żądania Użytkownika zostaną spełnione w sposób z nim ustalony.
  12. Za pośrednictwem Serwisu zawierane są wyłącznie umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W stosunku do takich umów Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (art. 38 ustawy o prawach konsumenta [Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.]).
  13. Użytkownik ma prawo ze skutkiem natychmiastowym wypowiedzieć dalsze korzystanie z Serwisu i zażądać usunięcia jego danych przez Administratora. Wypowiedzenie nie zwalnia Użytkownika z zobowiązań związanych z zamówionymi wcześniej usługami Administratora.
  14. Prawem właściwym w sprawach dotyczących niniejszego regulaminu jest prawo polskie. 
  15. Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje możliwość dochodzenia swoich roszczeń lub rozpatrywania reklamacji przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej właściwym ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta. Użytkownik-konsument może także skorzystać z innych możliwości pozasądowego dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji.
  16. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu opublikowania go w Serwisie.
  17. Płatności są obsługiwane przez firmę imoje oraz Stripe. 

  18. Klient ma prawo złożyć reklamację. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamacji od klienta. Reklamację należy wysłać na adres: Ogińskiego 11/9 w Warszawie 03-318 lub na adres email: kontakt@socialcharm.pl